Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008

τρέχουν οι αγωγοί .

Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα του Ελληνικού Τμήματος του έργου, κ. Χρήστο Δήμα έχουν δοθεί οδηγίες από τις τρεις κυβερνήσεις που συμμετέχουν στο έργο και οι συμφωνίες που επετεύχθησαν θα αποτελέσουν και νόμους του κράτους.
Μάλιστα οι μελέτες για το έργο έχουν ήδη ξεκινήσει και αναμένεται να ολοκληρωθούν το καλοκαίρι του 2009, ενώ θα ακολουθήσουν η έκδοση αδειών, η διαδικασία της χρηματοδότησης και τέλος η έναρξη των εργασιών.
Ο αγωγός θα είναι υπόγειος μήκους διακοσίων ογδόντα χιλιομέτρων (εκ των οποίων περίπου τα 135 χιλιόμετρα επί ελληνικού εδάφους), ο οποίος, θα κατασκευαστεί και θα λειτουργήσει με τις πλέον σύγχρονες τεχνολογικές μεθόδους και σε συνθήκες προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος, με εφαρμογή της ελληνικής και κοινοτικής νομοθεσίας, που είναι οι πλέον αυστηρές σε ολόκληρο τον κόσμο.
Καλώς εχόντων των πραγμάτων, μέσα στο 2011, θα αρχίσει να ρέει πετρέλαιο στον αγωγό. Μέσα στους επόμενους μήνες, η διεθνής εταιρεία που ελέγχει τον αγωγό θα ιδρύσει υποκαταστήματα στη Βουλγαρία και στην Ελλάδα.
Ο αγωγός θα έχει δυναμικότητα μεταφοράς τουλάχιστον 35 εκατ. τόνων πετρελαίου ετησίως με δυνατότητα επέκτασης της δυναμικότητας σε δεύτερο στάδιο. Η διάμετρος του αγωγού θα είναι περίπου ένα μέτρο.
Στο Μπουργκάς, οι δεξαμενές αποθήκευσης θα έχουν συνολική χωρητικότητα περίπου 500.000 κυβικά μέτρα και οι θαλάσσιες εγκαταστάσεις θα αποτελούνται από δύο προβλήτες και δύο αποβάθρες πρόσδεσης για πλοία.
Στην Αλεξανδρούπολη, η συνολική χωρητικότητα των δεξαμενών θα είναι γύρω στα 700.000 κυβικά μέτρα και οι θαλάσσιες εγκαταστάσεις θα αποτελούνται από δύο αποβάθρες.
politis-gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: